Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали, топла.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Много прав , хич не са малко . Имам един приятел с Ес класа всяка година прави окачване и гуми .
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
      Благодаря на колегата Боби33 за отзивчивоста, но засега ще чакаме да подейства добавката. Само в краен случай бих предприел разглобяване на каквото и да е по автомобила, просто защото е в края на "живота" си. Все пак, 6 години ме тантурка по "красивите" ни пътища, а това за кола купена на старо не е малко!

      ---------- Post added at 19:09 ---------- Previous post was at 19:06 ----------

      Колега, то в темата писаха и други хора, така че е нормално да се пообъркаш.
      Благодаря за уточнението , колега, че тамън си помислих за медик, психиатър!
      Last edited by mordohy; d.m.y г., 23:50. Основание: Юзера е пиян!!!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #93
        Така, добавката май подейства, и то яко! Стана така че, 4ти цилиндър започна да работи отвреме навреме, че понякога и 3ти му приглася. Та имам един въпрос към по разбиращите. Възможно ли е, системата за връщане на горивото да се запуши, само откъм страната 2 и 4 цилиндър и това да доведе до преливане на карбуратора? Питам защото, като извадя маркучите от щуцерите и надуя с уста, десния пропуска доста по добре от левия.
        Last edited by GALIN4O; d.m.y г., 19:34.
        A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

        Comment


        • #94
          Едвали ще се е запушила системата по скоро да се е разложила някоя гарнитурка в карба има един температурен датчик който се намира от вътрешната страна на всмукателя на 2 цилиндър виж дали работи това животно щото то праща сигнали на комутатора това лайно отчита температура на охлаждащата течност всмукателя е с водна риза това относно проблема с паленето на загрят ДВГ .... аааааааа и да не забравя разкарай тези 4 полюсни лайнета ако не искаш да умориш бобината .... най добре вземи NGK 6-ци(топлинно число) за този мотор .... 4-полюсните се изполват при индивидуални бобини.... имат по голямо съпротивление и не стават за единична бобина .... също да не забравя смени тръбичката на вакуум регулатора тази е с много голямо фи от това следва в ниски обороти идва предварението... вакууум регулатора за този мотор трябва да влиза в действие след 4500 об/мин. като трябва да даде аванс до -34 градуса от ГМТ

          Comment


          • #95
            Ами този датчик за температурата, така като гледам е само за уреда на таблото, няма как да подава на комутатора, защто от комутатора излизат две жички и отиват на бобината. Свещите са сменени преди около месец НЖК - БПР6 еднополюсни. За тръбичката на вакуума, едвали има нещо общо защото, дори и като я извадя си е все същото. А това че, лявата тръба за връщане на горивото пропуска доста по малко от дясната съм 100% сигурен.
            A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
              Ами този датчик за температурата, така като гледам е само за уреда на таблото, няма как да подава на комутатора, защто от комутатора излизат две жички и отиват на бобината. Свещите са сменени преди около месец НЖК - БПР6 еднополюсни. За тръбичката на вакуума, едвали има нещо общо защото, дори и като я извадя си е все същото. А това че, лявата тръба за връщане на горивото пропуска доста по малко от дясната съм 100% сигурен.
              Имах като твоята кола. Тръбичките за вакума и тези за отходните картерни газове играят голяма роля. Не трябва да има нито една да е спукана, нацепена и т.н. Провери ги. Освен това пластвмасата, дето разделя тръбата за отходните картерни газове на две има вътре един вид цедка - измий я, тя се затлачва яко. При инжекционите тази цедка е на дебелата част на гърловината, дето наливаш маслото.
              А другия проблем с обратното връщане на горивото - оправи го. Вътре имаш цедки, които се продават с ремонтните комплекти или поплавък - клапан нещо не е наред
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #97
                Датчика за температурата на таблото е на 3 цилиндър отстрани до масления филтър

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                  Така, добавката май подейства, и то яко! Стана така че, 4ти цилиндър започна да работи отвреме навреме, че понякога и 3ти му приглася. Та имам един въпрос към по разбиращите. Възможно ли е, системата за връщане на горивото да се запуши, само откъм страната 2 и 4 цилиндър и това да доведе до преливане на карбуратора? Питам защото, като извадя маркучите от щуцерите и надуя с уста, десния пропуска доста по добре от левия.
                  мен ми се струва напълно възможно. имаш 2 отделни линии за обратното гориво.
                  Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                  Датчика за температурата на таблото е на 3 цилиндър отстрани до масления филтър
                  по принцип този от шофьорската страна е за уреда на таблото.
                  точка

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                    Датчика за температурата на таблото е на 3 цилиндър отстрани до масления филтър
                    При карбураторните коли датчикът за температурата играе единствено да ти покаже температурата, за нищо друго
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • Датчика на трети цилиндър е за маслото, поне при мен е така. Масления сепаратор е чист и пропуска, тръбичките към карбураторите също. От левия и десния карбуратор излизат две тръби за връщане на горивото, които влизат в тройник и така към резервоара отива една тръба. Обаче след като е запушена лявата, защо единия цилиндър не работи а другия работи, нали и двата вземат от едно също място гориво? Е това е интересното.
                      A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

                      Comment


                      • сега като гледам схемата знаеш ли какво излиза.
                        бензинова помпа-вход ляв карбуратор-от изхода на левия отива маркуч във входа на десния- изход десен-обратно гориво! т.е карбовете се захранват с гориво последователно.
                        точка

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          сега като гледам схемата знаеш ли какво излиза.
                          бензинова помпа-вход ляв карбуратор-от изхода на левия отива маркуч във входа на десния- изход десен-обратно гориво! т.е карбовете се захранват с гориво последователно.
                          Сига де, не може да бъде.

                          ---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 14:22 ----------

                          Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
                          Датчика на трети цилиндър е за маслото, поне при мен е така. Масления сепаратор е чист и пропуска, тръбичките към карбураторите също. От левия и десния карбуратор излизат две тръби за връщане на горивото, които влизат в тройник и така към резервоара отива една тръба. Обаче след като е запушена лявата, защо единия цилиндър не работи а другия работи, нали и двата вземат от едно също място гориво? Е това е интересното.
                          Провери за запушен инжектор от тези малките за празен ход. На мен често ми го правеше
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            сега като гледам схемата знаеш ли какво излиза.
                            бензинова помпа-вход ляв карбуратор-от изхода на левия отива маркуч във входа на десния- изход десен-обратно гориво! т.е карбовете се захранват с гориво последователно.
                            Точно така е... поне при мен беше така ... и вярно че онзи сензор на всмукателя е за температурата на таблото ... а другия който е до масления филтър е за червената лампа на таблото в термометъра забравил съм ги тези простотии .... моята хммм ... замина на пункта преди 2 години ... същия мотор 30732 с бош инсталация

                            Comment


                            • Само не разбрах каква е връзката на температурния датчик с паленето на карбураторна алфа
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Само не разбрах каква е връзката на температурния датчик с паленето на карбураторна алфа
                                Няма връзка колега ..... аз съм в грешка

                                Comment

                                Working...
                                X